021-22038202
9 / 10
از 210 کاربر

قطعات لودر کوماتسو

لودر از جمله ماشین آلات پر کاربرد در راهسازی، ساختمان سازی و همچنین نگهداری جاده محسوب میشود. قطعات لودر کوماتسو به دلیل اینکه فشار زیادی در طول یک دوره کاری به لودر وارد میشود در مدت کوتاهی فرسوده شده و کیفیت خود را از دست میدهند. قطعات لودر کوماتسو در دو نوع به فروش میرسند که یک نوع اورجینال و یا همان اصلی و نوع دیگر تقلبی میباشد که متاسفانه نوع تقلبی این قطعات به وفور یافت میشوند. قطعات لودر کوماتسو مانند قطعات بیل مکانیکی کوماتسو و دیگر قطعات ماشین آلات سنگین تنها در صورتی میتوانند دوام و عمر طولانی داشته باشند که نوع اورجینال آنرا تهیه کنید. قطعات لودر کوماتسو اورجینال در کشور ما به دلیل محدودیت هایی که برای واردات این قطعات وجود دارد به سختی یافت میشوند و تنها برخی از شرکت مانند شرکت کوماتسو پارت که بصورت تخصصی در این زمینه فعالیت میکنند نوع اورجینال قطعات را بفروش میرسانند. قطعات لودر کوماتسو اورجینال از عمر بالایی برخوردار بوده و میتوانند هزینه های نگهداری لودر را تا حد زیادی کاهش دهند.

لوازم یدکی لودر کوماتسو

در ساخت لوازم یدکی لودر کوماتسو از آلیاژ هایی استفاده میشود که این آلیاژها در لوازم اورجینال از نوع مرغوب بوده و در نوع تقلبی نیز کیفیت چندان بالایی ندارند. لوازم یدکی لودر کوماتسو که در ساخت آنها در آلیاژها و متریال های مرغوب استفاده شده است میتوانند به مراتب دوام بالاتری داشته باشند که این موضوع برای مالکان لودر یک مزیت بزرگ محسوب میشود. لوازم یدکی لودر کوماتسو بی کیفیت بر خلاف لوازم اورجینال از دوام و طول عمر کمی برخوردار هستند و همین موضوع مشکلات زیادی را برای خریداران به وجود می آورد. تعویض زود هنگام لوازم یدکی لودر کوماتسو از مشکلاتی است که این نوع قطعات لودر کوماتسو به وجود می آورند و هزینه های نگهداری لودر را افزایش میدهند.

خرید قطعات لودر کوماتسو

برای خرید قطعات لودر کوماتسو و یا لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو باید به این موضوع توجه داشته باشید که به جای خرید لوازم ارزن بی کیفیت تنها به دنبال قطعات اورجینال باشید. برای خرید قطعات لودر کوماتسو به جای اینکه به فروشگاه های حضوری برای خرید مراجعه کنید میتوانید با کارشناسان شرکت کوماتسو پارت تماس حاصل کرده و خرید خود را به راحتی انجام دهید. خرید قطعات لودر کوماتسو را بصورت تضمین شده و با گارانتی انجام دهید. گارانتی در هنگام خرید قطعات لودر کوماتسو از مهمترین نکاتی است که باید در نظر داشته باشید و از خرید قطعاتی که از هیچگونه گارانتی برخوردار نیستند خودداری کنید. خرید از شرکت کوماتسو پارت این اطمینان را برای شما به وجود خواهد آورد که قطعه کاملا اورجینال و اصلی را خریداری میکنید که کیفیت آن مثال زدنی و در حد بالایی میباشد.

فروش قطعات لودر کوماتسو

فروش قطعات لودر کوماتسو

فروش قطعات لودر کوماتسو شرکت کوماتسو پارت به صورت غیر حضوری نیز انجام میشود که این خود این مزیت بزرگ محسوب میشود و بخصوص افرادی که در شهرهای دور دست واقع شده اند و دسترسی چندانی به فروشگاه های لوازم یدکی ندارند از طریق فروش اینترنتی به راحتی خواهند توانست خرید خود را انجام داده و در محل تحویل بگیرند.

فروش قطعات لودر کوماتسو در شرکت کوماتسو پارت با مناسب ترین قیمت ارائه می شود و امکان خرید قطعات لودر کوماتسو به صورت آنلاین برای مشتریان گرامی فراهم می باشد. لوازم یدکی لودر کوماتسو یکی از با کیفیت ترین قطعات لودر است که توسط کمپانی کوماتسو به تولید می رسد. کمپانی کوماتسو از شرکت های صنایع سنگین ژاپن است که محصولاتی با کیفیت بسیار بالا را به تولید رسانده است. لوازم یدکی لودر کوماتسو با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده اند و به همین دلیل عملکرد بالایی دارند. قطعات لودر کوماتسو با دوام هستند و موجب صرف جویی در هزینه ها می شوند.

قطعات موتوری لودر کوماتسو

قطعات موتوری لودر کوماتسو بخش مهمی از لوازم یدکی لودر کوماتسو را تشکیل می دهند. موتور به عنوان قلب ماشین ، انرژی لازم را برای کارکرد قطعات تامین می کند. موتور و اجزای آن که به صورت کلی قطعات موتوری لودر کوماتسو را تشکیل می دهند ، نقش مهمی در حرکت و کارایی لودر دارند. قطعات موتوری لودر کوماتسو عبارتند از :

بوش موتور لودر کوماتسو

بوش موتور لودر کوماتسو قطعه ای استوانه ای است که در آن پیستون حرکت دارد. بوش موتور لودر کوماتسو در داخل سیلندر قرار دارد.

پیستون موتور لودر کوماتسو

پیستون موتور لودر کوماتسو از قطعات لودر کوماتسو است که موجب انتقال سوخت از سیلندر به سمت بالا و متراکم نمودن آن می شود.

رینگ موتور لودر کوماتسو

رینگ موتور لودر کوماتسو از قطعات لودر کوماتسو در اندازه ی کوچک است که در شیار پیستون ماشین قرار گرفته و عایقی بین پیستون و دیواره سیلندر می باشد.

یاتاقان ثابت لودر کوماتسو

یاتاقان ثابت لودر کوماتسو به عنوان لوازم یدکی لودر کوماتسو ، تکیه گاهی برای سایر چرخ دنده ها می باشند تا از اصطکاک و سایش میان قطعهات جلوگیری کنند و موجب کاهش حرارت شوند.

یاتاقان متحرک لودر کوماتسو

یاتاقان متحرک لودر کوماتسو موجب جلوگیری از اصطکاک میان میل لنگ و دسته پیستون می شوند.

شاتون لودر کوماتسو

شاتون لودر کوماتسو موجب اتصال میل لنگ را به پیستون می شود. با استفاده از شاتون لودر کوماتسو،حرکت رفت و برگشتی پیستون به حرکت چرخشی میل لنگ تبدیل می شود. فروش قطعات لودر کوماتسو باق میت های مختلف ارائه می شود و از طریق این مجموعه می توانید خرید قطعات لودر کوماتسو را با بهترین قیمت انجام دهید.

گاید سوپاپ لودر کوماتسو

گاید سوپاپ لودر کوماتسو به عنوان یکی از قطعات لودر کوماتسو ، در بسیاری از موتور های رفت و برگشتی در داخل سر سیلندر تعبیه شده است که موجب تماس مناسب سوپاپ با سایت سوپاپ می شود.

خرید قطعات لودر کوماتسو

سیت سوپاپ لودر کوماتسو

سیت سوپاپ لودر کوماتسو محلی است که سوپاپ ها پس از بسته شدن در آن قرار دارند. سیت سوپاپ همان نشیمنگاه سوپاپ است.

واشر سر سیلندر لودر کوماتسو

 با استفاده از واشر سر سیلندر لودر کوماتسو، کمپرس کردن موتور و عایق ‌بندی آن انجام می گیرد. استفاده از واشر سر سیلندر لودر کوماتسو ، مانع از خروج سوخت و گاز از سیلندر و نفوذ آب و روغن به داخل آن می‌ گردد.

واشر کامل موتور لودر کوماتسو

واشر کامل موتور لودر کوماتسو از لوازم یدکی لودر کوماتسو است که شامل واشر قطعات موتور یا سرسیلندر می باشد که به صورت یک تکه و از جنس نسوز است.

کاسه نمد سر میلنگ لودر کوماتسو

کاسه نمد سر میلنگ لودر کوماتسو برای درزبندی و آب بندی قطعات لودر به کار می رود.  

کاسه نمد ته میلنگ لودر کوماتسو

 استفاده از کاسه نمد ته میلنگ لودر کوماتسو، به عنوان آب بندی بوده و از فرسودگی زود رس قطعات جلوگیری می کند.

سوپاپ دود لودر کوماتسو

سوپاپ دود لودر کوماتسو از قطعات لودر کوماتسو است که برای خروج دود می باشد. فروش قطعات لودر کوماتسو در انواع مختلف از طریق این مجموعه ارائه شده و فرصتی را برای خرید قطعات لودر کوماتسو به صورت آسان ایجاد نموده است.

سوپاپ هوا لودر کوماتسو

استفاده از سوپاپ هوا لودر کوماتسو ، برای ورود هوا یا تنفس است.

بلوک سیلندر لودر کوماتسو

بلوک سیلندر لودر کوماتسو ، اسکلت و بدنه اصلی یک موتور درون سوز را تشکیل می دهد و بیشترین حجم موتور به آن اختصاص دارد.

سر سیلندر لودر کوماتسو

سر سیلندر لودر کوماتسو قطعه از قطعات لودر کوماتسو است که در موتور های درون سوز ، در بخش بالایی سیلندر ها است.

میلنگ لودر کوماتسو

استفاده از میلنگ لودر کوماتسو موجب تبدیل حرکت خطی پیستون ‌ها به حرکت دورانی می شود.

قطعات برقی لودر کوماتسو

قطعات برقی لودر کوماتسو از قطعات لودر کوماتسو هستند که وظیفه ی تولید و انتقال انرژی الکتریکی را در این ماشین عهده دار هستند. لوازم یدکی لودر کوماتسو در نوع قطعات برقی لودر کوماتسو شامل انواع قطعاتی هستند که با استفاده از الکتریسیته کار می کنند. قطعات برقی لودر کوماتسو شامل انواع چراغ ها ، مانیتور ، کامپیوتر، فن ، دینام و... می باشد.

چراغ جلو لودر کوماتسو

چراغ جلو لودر کوماتسو برای روشن نموده جاده کاربرد دارد.

چراغ خطر لودر کوماتسو

چراغ خطر لودر کوماتسو شامل چراغ هایی است که در زمان ترمز روشن می شود.

چراغ کار لودر کوماتسو

چراغ کار لودر کوماتسو در لوازم یدکی لودر کوماتسو ، به هنگام کارکرد استفاده می شود و هشدار دهنده است.

چراغ راهنما لودر کوماتسو

چراغ راهنما لودر کوماتسو از قطعات لودر کوماتسو است که برای تغییر جهت استفاده می شود.

دسته دنده لودر کوماتسو

دسته دنده لودر کوماتسو اهرمی است که در لودر برای تنظیم ماشین با سرعت و تعویض دنده به کار می رود.

دسته راهنما لودر کوماتسو

معمولا دسته راهنما لودر کوماتسو در سمت چپ فرمان قرار دارد و برای فعال کردن چراغ ها به کار می رود.

فروش قطعات لودر کوماتسو اورجینال

مانیتور لودر کوماتسو

مانیتور لودر کوماتسو متشکل از دکمه های صفحه نمایش، سنسور ها و کنترل است و با استفاده از مانیتور لودر کوماتسو  نمی تواند کنترل لودر بر عهده داشت.

کامپیوتر لودر کوماتسو

با استفاده از کامپیوتر لودر کوماتسو ،کنترل و هدایت کامل بیل مکانیکی انجام می گیرد.

ECU لودر کوماتسو

واحد کنترل موتور، ECU لودر کوماتسو است که شامل قطعاتی همچون چیپست ها، ریزپردازنده ها و انواع قطعات الکترونیکی می باشد. به وسیله ی ECU لودر کوماتسو محاسبات مختلف صورت می گیرد.

استارت لودر کوماتسو

استارت لودر کوماتسو از قطعات برقی لودر کوماتسو است که با دریافت جریان مثبت از باتری، انرژی حاصل را به انرژی مکانیکی تبدیل می نماید.  

دینام لودر کوماتسو

از قطعات لودر کوماتسو ، دینام لودر کوماتسو است که از انواع قطعات الکترومکانیکی به حساب می آید. استفاده از دینام لودر کوماتسو برای تبدیل نیروی مکانیکی را به نیروی الکتریکی می باشد.

موتور برف پاکن لودر کوماتسو

موتور برف پاکن لودر کوماتسو از مهم ترین قطعات لودر کوماتسو است که برای در انواع تک تیغه و دوتیغه به کار گرفته شده است. فروش قطعات لودر کوماتسو در نمونه ی اصلی انجام می گیرد. خرید قطعات لودر کوماتسو را از طریق این مجموعه با قیمت ارزان انجام دهید.

سنسور لودر کوماتسو

سنسور لودر کوماتسو در لوازم یدکی لودر کوماتسو ، محاسبه ی فشار روغن بر روی مسیر رفت و برگشت جک بالابر لودر را انجام می دهد.

فشنگی لودر کوماتسو

 استفاده از فشنگی لودر کوماتسو برای کنترل دمای آب است. فشنگی لودر کوماتسو به عنوان حسگری برای سنجش دمای آب ماشین است.

آمپر لودر کوماتسو

آمپر لودر کوماتسو برای اندازه گیری میزان ولتاژ آب به کار می رود و در واقع نشانگر دما است. 

موتور فن لودر کوماتسو

موتور فن لودر کوماتسو با استفاده از قدرت هیدرولیکی ، فن را می چرخاند. از آن برای خنک کاری قطعات استفاده می شود.

موتور بخاری لودر کوماتسو

موتور بخاری لودر کوماتسو از قطعات لودر کوماستو است که موجب راه اندازی بخاری در لودر می شود.

موتور کولر لودر کوماتسو

موتور کولر لودر کوماتسو از قطعات لودر کوماتسو است که برای استفاده از کولر در این ماشین تعبیه شده که انرژی لازم را به کولر می رساند.

سولونویید لودر کوماتسو

 سولونویید لودر کوماتسو یا شیر برقی از لوازم یدکی لودر کوماتسو نوع قطعات الکترومکانیکی است که برای خاموش و روشن کردن سوخت موتور لودر در زمان کوتاه به کار می رود.

بوبین لودر کوماتسو

بوبین لودر کوماتسو از قطعات لودر ولوو است که با مگنت کردن اسپول موجب قطع و وصل شدن به منظور ایمنی بیشتر می شود.

قیمت قطعات لودر کوماتسو

قطعات پمپ هيدروليک لودر کوماتسو

پمپ هیدرولیک لودر از انرژی هیدرولیکی استفاده می کند تا انرژی لازمی که از موتور گرفته را به انرژی هیدرولیکی تبدیل می نماید. بدین ترتیب قطعات پمپ هيدروليک لودر کوماتسو موجب دریافت انرژی الکتریکی از موتور شده و این انرژی را به صورت انرژی هیدرولیکی تحویل می دهند که برای حرکات و عملکرد اجزای لودر مورد استفاده قرار می گیرد. قطعات پمپ هيدروليک لودر کوماتسو بسیار با دوام و با کیفیت هستند و برای خرید قطعات لودر کوماتسو مانند قطعات پمپ هيدروليک لودر کوماتسو از طریق شرکت کوماتسو پارت می توانید این قطعات را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.

پمپ هیدرولیک لودر کوماتسو

پمپ هیدرولیک لودر کوماتسو قطعه ای برای تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی هیدرولیکی می باشد.

پمپ فن لودر کوماتسو

پمپ فن لودر کوماتسو برای تامین انرژی لازم به منظور حرکت فن و تنظیم سرعت پروانه و در کنار آن برای متعادل نمودن دمای موتور می باشد.  

شیر کنترل لودر کوماتسو

شیر کنترل لودر کوماتسو در لوازم یدکی لودر کوماتسو، برای تنظیم کردن جریان سیالات به کار می رود. با استفاده از شیر کنترل لودر کوماتسو می توان فشار جریان سیالات مانند مایعا و گاز ها را تنظیم نمود.

پمپ فرمان لودر کوماتسو

پمپ فرمان لودر کوماتسو از قطعات لودر کوماتسو است که این قطعه بر روی گیربکس قرا می گیرد و زمانی که ماشین روشن می شود، پمپ فرمان لودر کوماتسو گردش داشته و موجب هدایت روغن به سمت جک ها می شود.

قطعات و لوازم جک لودر های کوماتسو 

قطعات و لوازم جک لودر های کوماتسو بخشی از قطعات لودر کوماتسو را تشکیل می دهند. در لودر ها قطعات و لوازم جک لودر های کوماتسو به این منظور استفاده می شود که جک شامل دو استوانه بوده و برای اینکه بتواند نیرو از استوانه ی کوچک تر که دارای روغن است به استوانه ی بزرگتر وارد شود. روغن موجود در استوانه به پیستون فشاری وارد کرده و موجب می شود که جک ها بتوانند حرکات لودر را انجام دهند.

لوازم جک بالابر لودر کوماتسو

لوازم جک بالابر قطعه ای است که نیرویی به روغن داخل استوانه به واسطه ی آن وارد می گردد و پس از آن به استوانه ی بزرگتری نیرو وارد شده و در نهایت موجب بالا رفتن بار می شود.

لوازم جک خالى کن لودر کوماتسو

لوازم جک خالى کن لودر کوماتسو شامل محرکی برای لودر است که فشار هیدرولیکی را به حرکتی تبدیل می کند.

لوازم جک فرمان لودر کوماتسو

لوازم جک فرمان لودر کوماتسو برای چرخش چرخ ها در موقعیت های مختلف استفاده می شود.  برای خرید قطعات لودر کوماتسو اصل ، با همکاران ما در شرکت کوماتسو پارت تماس حاصل فرمایید. 

1مجموع 1 محصول
1مجموع 1 محصول
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :