021-22038202
9 / 10
از 111 کاربر

قطعات بیل مکانیکی کوماتسو

یکی از ماشین آلاتی که در تمامی پروژه های ساختمانی و عمرانی کاربرد دارد بیل مکانیکی میباشد. بیل مکانیکی از ماشین آلاتی است که میتواند برای گودبرداری و همچنین عملیات های راهسازی مورد استفاده قرار گیرد و از طرفی دیگر بیشترین میزان خرابی قطعات را نیز به خود اختصاص داده است. البته فشار بیش از حدی که به قطعات بیل مکانیکی کوماتسو وارد میشود در خرابی قطعات بی تاثیر نیست. خرابی قطعات بیل مکانیکی کوماتسو میتواند در عملکرد کلی ماشین نیز تاثیر گذار باشد و به همین دلیل باید نسبت به تعویض قطعات به صورت دوره ای اقدام نمایید. تعویض دوره ای قطعات بیل مکانیکی کوماتسو و یا تعویض دیگر قطعات ماشین آلات سنگین مانند قطعات شاول کوماتسو میتواند عملکرد کلی ماشین را بهبود ببخشد و همچنین در هزینه های نگهداری بیل مکانیکی نیز تاثیر گذار باشد. البته در هنگام تهیه قطعات بیل مکانیکی کوماتسو باید به اورجینال و غیر اورجینال بودن آن توجه داشته باشید زیرا قطعات بی کیفیت مجددا بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی فرسوده خواهند شد.

لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو

هر چه که کیفیت لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو افزایش می یابد در نتیجه هزینه های نگهداری ماشین نیز کاهش می یابد. برخی تصور میکنند که با تهیه لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو غیر اصلی و تقلبی که از قیمت کمی نیز برخوردار میباشد میتوانند هزینه های خود را کاهش دهند اما در واقع اینگونه نیست و باید توجه داشته باشید که لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو با کیفیت که ممکن است قیمت بالایی نیز داشته باشند هزینه های نگهداری را به شدت کاهش میدهند.

خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو

برای خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو باید نکاتی را مد نظر قرار دهید که در ادامه به برخی از این نکات اشاره خواهیم نمود. یکی از نکات خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو که اول از هر چیز باید مد نظر قرار دهید اورجینال بودن آن است. مطمئنا اگر از دسته افرادی باشید که با بیل مکانیکی سر و کار زیادی دارید حتما با قطعاتی که از کیفیت پایینی برخوردار هستند مواجه شده اید و به خوبی میدانید که این قطعات چه مشکلاتی را به وجود می آورند. برای خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو اگر قطعه گارانتی دار  را خریداری کنید مطمئنا مزایای زیادی شامل حال شما خواهد شد. خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو گارانتی دار این امکان را ایجاد میکند تا بتوانید در صورت خراب بودن قطعه آنرا با قطعه نو جایگزین کنید.

فروش قطعات بیل مکانیکی کوماتسو

شرکت های بسیار زیادی وجود دارند که در زمینه فروش قطعات بیل مکانیکی کوماتسو و یا دیگر قطعات مانند قطعات شاول کوماتسو فعالیت میکنند که یکی از معروفترین و نام آشنا ترین آنها شرکت کوماتسو پارت میباشد. شرکت کوماتسو پارت فروش قطعات بیل مکانیکی کوماتسو را بصورت تلفنی و غیر حضوری نیز انجام میدهد و با بهره مندی از این خدمات دیگر نیازی به مراجعه به محل شرکت نخواهد بود. فروش قطعات بیل مکانیکی کوماتسو در شرکت کوماتسو پارت دارای سابقه طولانی در عرضه انواع قطعات ماشین آلات سنگین میباشد.

فروش قطعات بیل مکانیکی کوماتسو

خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو از هر فروشگاهی امکان پذیر است و میتوانید با مراجعه به فروشگاه های عرضه لوازم یدکی ماشین آلات سنگین قطعه مورد نظر خود را خریداری کنید اما خرید قطعات با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت کار آسانی نیست و باید فروشگاهی را انتخاب کنید که از اعتبار کافی برخوردار باشد. فروشگاه کوماتسو پارت از فروشگاه های کاملا تخصصی و معتبر در زمینه فروش لوازم يدکى بيل مکانيکى کوماتسومیباشد و میتوانید هر قطعه ای که مد نظر دارید را از هر شهر کشور سفارش داده و خریداری نمایید.

بیل های مکانیکی کوماتسو از ماشین آلات پر کاربرد در بخش های عمرانی و ساختمانی هستند و  تا کنون نیز مدل های متعددی از ماشین الات این برند ژاپنی به کشور ما راه یافته اند که همگی از کیفیت و عملکرد بسیار خوبی برخوردار میباشند و همچنین پشتیبانی خوبی نیز از قطعات آنها توسط شرکت کوماتسوی ژاپن به عمل آمده است که این موضوع امکان نگهداری و سرویس بیل های مکانیکی تولید شده در شرکت کوماتسو را تا حد زیادی آسان میکند.

خرید لوازم يدکى بيل مکانيکى کوماتسو

شرکت ها و یا فروشگاه هایی که قطعات مورد نیاز برای بیل های مکانیکی کوماتسو را تامین و بفروش میرسانند روش های فروش متعددی را برای عرضه قطعات خود در نظر میگیرند که برخی روش های حضوری و برخی دیگر روش های غیر حضوری  را در پیش میگیرند. خرید لوازم يدکى بيل مکانيکى کوماتسوبصورت حضوری برای افرادی که به فروشگاه های عرضه لوازم یدکی ماشین آلات سنگین و بیل مکانیکی کوماتسو دسترسی دارند بصورت حضوری  و به آسانی انجام میشود اما افرادی که به این فروشگاه ها دسترسی ندارند میتوانند با انتخاب روش های غیر حضوری به راحتی خرید خود را انجام دهند. همچنین خرید لوازم يدکى بيل مکانيکى کوماتسوبصورت غیر حضوری  در کنار مزیت های بی شمار خود امکان بررسی بیشتر محصول را چه از لحاظ قیمت و چه از لحاظ کیفیت ایجاد میکند.

برای خرید لوازم يدکى بيل مکانيکى کوماتسو استعلام قیمت دریافت کنید

قیمت لوازم يدکى بيل مکانيکى کوماتسودر فروشگاه های عرضه لوازم یدکی ماشین آلات سنگین یکسان نیست و هر فروشگاهی قیمت متفاوتی را در نظر میگیرد که همین موضوع باعث شده تا مشتری در هنگام خرید سر در گم شود. اما برای اینکه بتوانید خرید لوازم يدکى بيل مکانيکى کوماتسورا با بهترین قیمت انجام دهید پیشنهاد میکنیم تا استعلام قیمتی را دریافت کرده و سپس بر اساس قیمت مناسب خرید خود را انجام دهید. قیمت لوازم يدکى بيل مکانيکى کوماتسو بر اساس عوامل مختلفی تعیین میشود که یک عامل و بهتر است بگوییم مهمترین عامل نوسانات ارزی میباشد. قیمت لوازم يدکى بيل مکانيکى کوماتسو چه در نوع اورجینال باشند و چه در نوع تقلبی به دلیل اینکه با ارز رایج کشور خریداری میشوند نوسان زیادی خواهند داشت و باید بر اساس این نوسانات قیمت قطعه مورد نیاز را محاسبه نموده و با بهترین قیمت خرید خود را انجام دهید.

قطعات بیل مکانیکی کوماتسو

فروش لوازم يدکى بيل مکانيکى کوماتسو به سراسر کشور

در برخی از شهرها و برخی مناطق انها امکلان دسترسی به فروشگاه هایی که بصورت حضوری در زمینه لوازم يدکى بيل مکانيکى کوماتسو فعالیت میکنند به راحتی میسر نیست و نمی توانند قطعه مورد نظر خود را به راحتی خریداری کنند. این دسته از خریداران برای اینکه بتوانند قطعه مورد نظر خود را تهیه کنند باید مراکزی را برای تهیه قطعه انتخاب کنند که در زمینه للوازم يدکى بيل مکانيکى کوماتسوآن هم بصورت غیر حضوری فعالیت میکند. کمتر شرکت و فروشگاهی نیز میتوان یافت که در زمینه فروش انواع لوازم يدکى بيل مکانيکى کوماتسوبه سراسر کشور فعالیت کند که میتوان به کوماتسو پارت از فروشگاه های بسیار معتبر را نام برد که سابقه فعالیت آن به سالها پیش باز میگردد و از ابتدای فعالیت خود نیز همواره قطعاتی اورجینال و با قیمت مناسب را به فروش میرساند.

فروش قطعات بیل مکانیکی کوماتسو از طریق مجموعه ی کوماتسو پارت انجام می گیرد و امکان خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو به صورت غیر حضوری از طریق سایت امکان پذیر است. در بخش عمران از انواع ماشین آلات سنگین و راهسازی استفاده می‌ کنند که یکی از این ماشین‌ ها بیل مکانیکی است. بیل مکانیکی ها کاربرد بسیار زیادی در ساخت جاده و هموارسازی زمین دارند. بیل مکانیکی یکی از ماشین آلاتی است که در پروژه های عمرانی و راهسازی از آن استفاده می شود. لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو هر یک دارای وظیفه ای هستند تا در نهایت کارکرد مطلوب از این ماشین مشاهده شود. لوازم یدکی بیل مکانیکی شامل قطعات موتوری ، قطعات هیدرولیکی ، قطعا زیربندی ، قطعات برقی بیل مکانیکی و قطعات جک می شود که هر یک از این دسته بندی ها شامل انواع قطعات می باشد.

قطعات موتوری بیل مکانیکی کوماتسو

قطعات موتوری بیل مکانیکی کوماتسو یکی از مهم ترین لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو است. در این بخش از قطعات بیل مکانیکی کوماتسو ، موتور و اجزای آن هستند که موجب تولید نیرو و راندن انرژی به سایر بخش های بیل مکانکی می شوند. موتور اصلی ترین قطعه در این ماشین است.

-          بوش موتور بیل مکانیکی کوماتسو

بوش موتور بیل مکانیکی کوماتسو روغن کاری در مسیر رفت برگشت در داخل موتور را آسان تر می نماید.

-          پیستون موتور بیل مکانیکی کوماتسو

پیستون موتور بیل مکانیکی کوماتسو در سیستم احتراق داخلی قرار دارد و از طریق فشار گاز ناشی از احتراق در محفظه احتراق کار می کند.

-          رینگ موتور بیل مکانیکی کوماتسو

رینگ موتور بیل مکانیکی کوماتسو شامل حلقه و اجزای پلاستیکی و فلزی است که دور جسمی معمولا استوانه ای در موتور حلقه می شود.

-          یاتاقان ثابت بیل مکانیکی کوماتسو

یاتاقان ثابت بیل مکانیکی کوماتسو از لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو است که موجب از بین رفتن لایه روغن و امکان ایجاد تماس فلز با فلز می گردد.

-          یاتاقان متحرک بیل مکانیکی کوماتسو

یاتاقان متحرک بیل مکانیکی کوماتسو از بخش های دیگر قطعات بیل مکانیکی کوماتسو می باشد که در قطر داخلی شاتون قرار گرفته است و از خوردگی تماس شاتون و میل لنگ جلوگیری می کند.

-          شاتون بیل مکانیکی کوماتسو

شاتون بیل مکانیکی کوماتسو انتقال نیرو های فشاری و کششی از پیستون را انجام می دهد.

-          گاید سوپاپ بیل مکانیکی کوماتسو

گاید سوپاپ بیل مکانیکی کوماتسو در سیلندر قرار دارد و ایجاد تماس سوپاپ با سایت سوپاپ را فراهم می کند.

-          سیت سوپاپ بیل مکانیکی کوماتسو

سیت سوپاپ بیل مکانیکی کوماتسو نوعی از قطعات بیل مکانیکی کوماتسو است که به عنوان نشیمنگاه سوپاپ نام دارد.

-          واشر سر سیلندر بیل مکانیکی کوماتسو

واشر سر سیلندر بیل مکانیکی کوماتسو برای عایق بندی و کمپرس کردن موتور به کار می رود. این قطعه از خروج سوخت و گاز از سیلندر جلوگیری می کند.

-          واشر کامل موتور بیل مکانیکی کوماتسو

واشر کامل موتور بیل مکانیکی کوماتسو از قطعات موتور است که به صورت یک تکه می باشد.

-          کاسه نمد سر میلنگ بیل مکانیکی کوماتسو

کاسه نمد سر میلنگ بیل مکانیکی کوماتسو از قطعات درزبندی و آب بندی می باشد.

-           کاسه نمد ته میلنگ بیل مکانیکی کوماتسو

کاسه نمد ته میلنگ بیل مکانیکی کوماتسو نقش مهمی در دوام قطعات دارد و از قطعات آب بندی است. فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو در برند های مختلف ارائه می شود.

-          سوپاپ دود بیل مکانیکی کوماتسو

سوپاپ دود بیل مکانیکی کوماتسو به منظور خروجی دود در این ماشین در نظر گرفته می شود.

-          سوپاپ هوا بیل مکانیکی کوماتسو

برای ورود هوا یا تنفس بیل مکانیکی از سوپاپ هوا بیل مکانیکی کوماتسو استفاده می شود.

-          بلوک سیلندر بیل مکانیکی کوماتسو

بلوک سیلندر بیل مکانیکی کوماتسو شامل اسکلت موتور درون سوز است که اجزای موتور را نگهداری می کند.   

-          سر سیلندر بیل مکانیکی کوماتسو

سر سیلندر بیل مکانیکی کوماتسو در قسمت بالای سیلندر از سر سیلندر استفاده می شود.

-          میلنگ بیل مکانیکی کوماتسو

میلنگ بیل مکانیکی کوماتسو بخشی از قطعات بیل مکانیکی کوماتسو است که دارای لنگ ها و یا نقاط اتصال ثابت و متحرک است.

فروش قطعات بیل مکانیکی کوماتسو

قطعات زیربندی بیل مکانیکی کوماتسو 

قطعات زیربندی بیل مکانیکی کوماتسو از مهم ترین لوازم یدکی بیل مکانیکی است که بخش های دیگر را بر روی خود نگهداری می نماید. انواع قطعات متحرک زیادی در زیر بندی بیل مکانیک وجود دارد. شما از طریق مراجعه به سایت کوماتسو پارت و تماس با همکاران ما می‌ توانید از قیمت لوازم یدکی بیل مکانیکی مطلع شوید. خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی به صورت غیر حضوری بسیار رواج پیدا کرده است و امروزه با توجه به جذابیت فضای مجازی و دسترسی آسانی که برای خرید کالا ها وجود دارد ، بستری ایجاد شده است که افراد بتوانند خرید هایشان را به صورت اینترنتی انجام دهند. از طریق این مجموعه امکان خرید آنلاین قطعات وجود دارد. لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو شامل انواع قطعات می شود که از مهم ترین آن قطعات زیربندی بیل مکانیکی کوماتسو است که در ادامه می خواهیم به آن اشاره کنیم.

-          زنجیر بیل مکانیکی کوماتسو

زنجیر بیل مکانیکی کوماتسو از انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو است که امکان حرکت را برای بیل مکانیکی فراهم می کند. این قطعه دارای پیوند های انعطاف پذیر متصل به یکدیگر می باشد.

-          کفشک زنجیر بیل مکانیکی کوماتسو

کفشک‌ بیل مکانیکی کوماتسو ، آن قطعه هایی هستند که در زمین فرو می روند و موجب کشیده شدن بیل مکانیکی در امتداد می گردند.

-          لینک زنجیر بیل مکانیکی کوماتسو

لینک زنجیر بیل مکانیکی کوماتسو شامل زنجیری است که ساخته شده از لاستیک تقویت شده با فولاد است. این زنجیر موجب حرکت بی مکانیکی می شود.

-          رولیک بالا بیل مکانیکی کوماتسو

رولیک بالا بیل مکانیکی کوماتسو موجب اتصال میان زنجیر و محرکه ها می شود که باعث می شود زنجیر بدون ایجاد اصطکاک و روان حرکت کند.

-           رولیک پایین بیل مکانیکی کوماتسو

رولیک پایین بیل مکانیکی کوماتسو موجب می شود که زنجیر بدون داشتن اصطکاک حرکت داشته باشد و رویک و پایه رولیک از انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو ضروری هستند.

-          آیدلر بیل مکانیکی کوماتسو

آیدلر بیل مکانیکی کوماتسو از انواع قطعاتی است که در بخش زیرین شاسی قرار می گیرد. این قطعه به هایت بیل مکانیکی کمک می نماید.

-          دنده اسپراکت بیل مکانیکی کوماتسو

دنده اسپراکت بیل مکانیکی کوماتسو جز قطعات زیر بندی بیل مکانیکی است که شامل چرخ دنده ای بزرگ در بخش عقب بیل مکانیکی می باشد.  

-          پیچ کفشک بیل مکانیکی کوماتسو

پیچ کفشک بیل مکانیکی کوماتسو برای اتصالات کفشک مورد استفاده قرار می گیرد.

-           دنده گردان بیل مکانیکی کوماتسو

دنده گردان بیل مکانیکی کوماتسو از لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو است که در داخل موتور خودرو ها قرار می گیرد. انتقال نیرو و سرعت از موتور به دنده وظیفه ی این بخش است.

-          گيربگس گردان بیل مکانیکی کوماتسو

گیربکس گردان بیل مکانیکی از انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو است که به منظور انتقال حرکت و گشتاور بین دو محور چرخشی به کار می رود. 

قطعات برقی بیل مکانیکی کوماتسو 

قطعات برقی بیل مکانیکی کوماتسو بخشی از لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو است که وظیفه ی انتقال نیروی برق به بخش های مختلف این ماشین را دارد. هر یک از قطعات برقی بیل مکانیکی کوماتسو، باید به صورت صحیح کار کنند تا مشکلی در سیستم برقی بیل مکانیکی وجود نداشته باشد.

-          چراغ جلو بیل مکانیکی کوماتسو

چراغ جلو بیل مکانیکی کوماتسو یکی از انواع چراغ های این ماشین است که برای دید واضح مورد استفاده قرار می گیرد.

-            چراغ خطر بیل مکانیکی کوماتسو

همان طور که از نام چراغ خطر بیل مکانیکی کوماتسو مشخص است در زمان کار کردن در مناطقی که احتمال آسیب وجود دارد از چراغ خطر استفاده می شود.  

-           چراغ کار بیل مکانیکی کوماتسو

چراغ کار بیل مکانیکی کوماتسو در زمان کار باید مورد استفاده قرار گیرد تا دیگران از این موضوع آگاه شوند.

-            چراغ راهنما بیل مکانیکی کوماتسو

چراغ راهنما بیل مکانیکی کوماتسو از انواع چراغ های بیل مکانیکی است که در زمان تغییر جهت باید از آن استفاده نمود. خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو را با مناسب ترین قیمت انجام دهید.

-          دسته دنده بیل مکانیکی کوماتسو

 دسته دنده بیل مکانیکی کوماتسو به منظور تغییر سرعت و گشتاور موتور مورد استفاده قرار می گیرد.

-           دسته راهنما بیل مکانیکی کوماتسو

دسته راهنما بیل مکانیکی کوماتسو در سمت چپ فرمان برای فعال سازی چراغ در نظر گرفته شده است.

-          مانیتور بیل مکانیکی کوماتسو

مانیتور بیل مکانیکی کوماتسو شامل دکمه هایی در صفحه نمایش است و با استفاده از صفحه نمایش و کلید ها می توان کنترل بیل مکانیکی را انجام داد.

-          کامپیوتر بیل مکانیکی کوماتسو

از مانیتور بیل مکانیکی کوماتسو برای کنترل نمودن عملکرد بیل مکانیکی استفاده می شود. خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو را در نمونه ی اصلی از طریق سایت انجام دهید.

-          ECU بیل مکانیکی کوماتسو

ECU بیل مکانیکی کوماتسو همان واحد کنترل موتور می باشد که دارای ریز پردازنده ها برای محاسبات است.

-          استارت بیل مکانیکی کوماتسو

استارت بیل مکانیکی کوماتسو بخشی از قطعات برقی لودر کوماتسو می باشد که انرژی لازم را از موتور می گیرد و آن را به انرژی مکانیکی تبدیل می کند.

-          دینام بیل مکانیکی کوماتسو

دینام بیل مکانیکی کوماتسو از قطعات بیل مکانیکی کوماتسو است که تبدیل نیروی مکانیکی را به نیروی الکتریکی به کار می رود.

-          موتور برف پاکن بیل مکانیکی کوماتسو

موتور برف پاکن بیل مکانیکی کوماتسو برای عملکرد برف پاکن است.

-          سنسور بیل مکانیکی کوماتسو

سنسور بیل مکانیکی کوماتسو برای محاسبه ی فشار روغن بر روی مسیر رفت و برگشت جک بالابر به کار می رود.

-          فشنگی بیل مکانیکی کوماتسو

فشنگی بیل مکانیکی کوماتسو برای کنترل دمای آب تعبیه شده است.

-          آمپر بیل مکانیکی کوماتسو

آمپر بیل مکانیکی کوماتسو میزان ولتاژ آب را می سنجد.

-          موتور فن بیل مکانیکی کوماتسو

موتور فن لودر کوماتسو از قدرت هیدرولیکی برای چرخاندن فن استفاده می کند.

-           موتور بخاری بیل مکانیکی کوماتسو

موتور بخاری بیل مکانیکی کوماتسو برای راه اندازی بخاری به کار می رود.

-           موتور کولر بیل مکانیکی کوماتسو

موتور کولر بیل مکانیکی کوماتسو برای روشن کردن کولر استفاده می شود.

-          سولونویید بیل مکانیکی کوماتسو

سولونویید بیل مکانیکی کوماتسو یا شیر برقی برای خاموش و روشن کردن سوخت موتور استفاده می شود. فروش قطعات بیل مکانیکی کوماتسو از طریق سایت کوماتسو پارت با قمیت مناسب انام می گیرد.

-          بوبین بیل مکانیکی کوماتسو

بوبین بیل مکانیکی کوماتسو موجب مگنت کردن اسپول برای قطع و وصل شدن به کار می رود.

قطعات پمپ هيدروليک بیل مکانیکی کوماتسو 

قطعات پمپ هيدروليک بیل مکانیکی کوماتسو شامل انواع قطعاتی است که انرژی را از موتور می گیرد و این انرژی الکتریکی را به جنبشی تبدیل می کند و باعث کارکرد بیل مکانیکی می شود. قطعات پمپ هيدروليک بیل مکانیکی کوماتسو برای عملکرد بیل مکانیکی ضروری بوده و سیستم حرکتی این ماشین بر اساس انرژی هیدرولیکی است.

-          پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی کوماتسو

پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی کوماتسو برای تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی هیدرولیکی در این ماشین در نظر گرفته شده است.

-           هیدروموتور فن بیل مکانیکی کوماتسو

هیدروموتور فن بیل مکانیکی کوماتسو نیروی هیدرولیکی را به نیروی مکانیکی تبدیل می کند.

-          هیدروموتور گردان بیل مکانیکی کوماتسو

هیدروموتور گردان بیل مکانیکی کوماتسو برای تولید جریان به کار می رود.

-          شیر کنترل بیل مکانیکی کوماتسو

شیر کنترل بیل مکانیکی کوماتسو از لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو است که برای تنظیم فشار جریان سیالات مانند مایعات و گاز ها استفاده می شود.  

قطعات و لوازم جک بیل مکانیکی کوماتسو 

قطعات و لوازم جک بیل مکانیکی کوماتسو برای بخش حرکتی لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو در نظر گرفته شده است. جک از دو استوانه تشکیل شده است که روغن از استانه ی کوچک به استوانه ی بزرگ تر انتقال یافته و و با اعمال فشار به پیستون موجب انجام اعمال حرکتی بیل مکانیکی می شود. برای خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو از طریق این مجموعه اقدام نمایید.

-          لوازم جک بالابر بیل مکانیکی کوماتسو

لوازم جک بالابر بیل مکانیکی کوماتسو با استفاده از اعمال نیرو به روغن داخل استوانه موجب بالا رفتن بار می شود.

-           لوازم جک استیک بیل مکانیکی کوماتسو

لوازم جک استیک بیل مکانیکی کوماتسو برای حرکت بازوی بیل مکانیکی است که در بخش جلویی این ماشین قرار دارد.

-           لوازم جک خالی کن بیل مکانیکی کوماتسو

لوازم جک خالى کن بیل مکانیکی کوماتسو با تبدیل فشار هیدرولیکی به حرکتی موجب حرکت لودر می شود.

-           لوازم جک فرمان بیل مکانیکی کوماتسو

لوازم جک فرمان بیل مکانیکی کوماتسو به منظور چرخش چرخ ها برای حرکت مورد استفاده قرار می گیرد.

-           لوازم جک زنجير سفت کن بیل مکانیکی کوماتسو

زنجیر سفت کن یکی از قطعات زیربندی در ماشین های راهسازی است و در نوع چرخ زنجیری به کار می رود.

برای خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی به سایت کوماتسو پارت مراجعه نمایید.

1مجموع 1 محصول
1مجموع 1 محصول
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :